Social Icons

En Fazla Beklenen Oyunlar


   İçinde bulunduğumuz ve önümüzde ki ay, oyun bakımından çok zengin bir ay hepimizin bildiği gibi. Birçok büyük yapım bu aylar içerisinde oyunlarını satışa sunacak. 


   
   Şöyle bir bakarsak üstünden , Ubisoft'tan FarCry 3, Assasin's Creed 3 , Splinter Cell Black List gibi kendini ispatlamış oyunlar bulunuyor. FarCry 3'ten biraz bahsedersek eğer, oyun hayatta kalma simülasyonu tarzında olmuş bana göre. Ancak kötü mü olmuş hayır tabi ki de videolarından gördüğümüz kadarı ile oyun gayet güzel görünüyor. Bir adamı öldürdüğünüzde, gerçekten öldürüyormuşçasına yakın ve gerçekçi bir görüş sistemi var oyunda. 
   
   Assasin's Creed serisini zaten hepimiz biliyoruz. Her zaman senaryosuyla oynanılabilirliği ile ve üstün grafikleri ile bizi kendisine müptela eden bir oyun. Yeni oyunda ise oyunu birkaç adım öteye taşımışlar videolardan gördüğümüz kadarı ile. Tam olarak assasin hissetmemizi sağlayacak unsurlar eklemiş ve silah seçeneklerini de fark edilir derecede arttırmışlar. Ancak benim en dikkatimi çeken unsur, yay ve okun oyuna eklenmesi oldu. Daha doğrusu karakterimizin yeteneklerine. Çünkü önceki oyunlarda da yay ve ok vardı ancak diğer askerler kullanıyordu sadece. Bu yönden benim dikkatimi çekti çünkü ok ve yay kullanmak oyuna ayrı bir hava katabilir.
  
   Gelelim BlackList'e; Splinter Cell kendine has bir oyun yapısıyla diğer tüm oyunlardan farklı bana göre. Grafikleri ve oynanılabilirliği beni her oynadığımda hayran bırakıyor. BlackList oynayış videolarında da bu farklarını yine bir adım öteye taşımışlar gibi görünüyor. Ayrıca oyuna çoklu seçenek özelliği eklenmiş. Nedir bu özellik ? Bu özellik, oyunda ister kırıp döküp ilerleyin isterseniz de sessiz sakin bir şekilde, kimseye dokunmadan ilerleyin. Yada herkesi tek tek sessiiiizce indirin.

   Ubisoft'tan bu kadar, sonraki yazılarımda diğer büyük oyun yapımlarını konu alacağım. 

   Yorumlarınızı esirgemeyin. 
   
 
Blogger Templates