Social Icons

Hakkımda

En soldaki de benim işte :)

   Okucusu az yada çok olsun farketmez. İnsanlar okuduğu şeyi kimin yazdığını bilmek ister. Ben de bu 


mantıktan yola çıkarak kendimi tanıtmak istedim.

   Öncelikle adım Ramazan , 18 sayılırım :) Tiyatroya sanat müziğine futbola ve bilgisayar oyunlarına aşırı derecede bir hayranlığım ve ilgim var. Bu bloğa hergün bişeyler ekliyor olmamın sebebi , bu konuları çok seviyor olmam zaten. Yoksa baksanız kimse hergün bir şeyler paylaşmaz. 

Kardeşim Berkay


  Arkadaşlar arasında komik esprili biri olarak bilinirim genelde. Yüzümü pek asık görmez kimse. Ama bir şeye  kafayı taktım mı aklımdan atamam bir türlü . Ama genel olarak matrak biriyim bunu söyleyebilirim . 


  Tv izlemem sadece pazartesi günleri Leyla ile Mecnun'u izlerim o kadar(ki bana göre dünyanın en güzel dizisi). Özet olarak buyum ben. Bu arada site de Ctrl+D yapsanız iyi olacak . Geri dönmek isterseniz lazım olacak. :)



     
 
Blogger Templates